čtvrtek 3. října 2013

Nehraje na lůzu a nelůzu.

Chtěla jsem to někomu říct osobně, ale čekáte na správnou příležitost, tak dlouho, až jste to prošvihli.
Poučení: Správnou příležitost si vytvořte, nečekejte na ni.
Hehe.

Každý týden teď čteme na Uniskejpu nějakou part z Markova evangelia. Minulý týden mě to hodně oslovilo, protože jsme četli jedny z mých oblíbených příběhů. Nebudu to tady, ale obkecávat všechno, aby tu nebylo přeKáčkováno a mohlo to zaujmout i ty co na Káčku nejedou. Takže hezky a stručně..
Ježíš se svými učedníky pak přijal pozvání do Léviho domu, kde usedli za stůl společně s dalšími celníky a lidmi pochybné pověsti; bylo jich mnoho a Ježíš je přitahoval.
Když však židovští náboženští vůdcové viděli, že Ježíš stoluje s lidmi špatné pověsti, vyptávali se jeho učedníků: "Jak si jen může sednout k jednomu stolu s takovou lůzou?"
Ježíš to uslyšel a odpověděl jim: "Lékaře nepotřebují zdraví lidé, ale nemocní. Nepřišel jsem proměnit lidi, kteří se považují za dobré, ale ty, kdo znají svou špatnost."
(Marek 2: 15-17 SNC)

Tehdy bylo společné stolování symbolem přátelství. To znamená, že i když se cítím jako ta největší špína a mrcha apod.. i tak vás mě má Ježíš rád a zajde se mnou na pivo. Neodsuzuje mě za to, co jsem udělala, je tu proto, aby mě z toho hnoje vytáhl. Je moje volba, zda pozvání odmítnu či přijmu. To pozvání platí pro všechny - i pro Tebe, on už za vše zaplatil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat